Kas Eestimaa on meile turvaline?


August, magus kuu ja nagu mu kallis isa ütleb on august nagu pühapäev.. suve pühapäev. Juuni on reede, juuli on laupäev ja jääbki ainult pühapäev.... Nagu pühapäevadki on toredad, on ka august, kuid ometi kriibi veidi homne esmaspäev just nii tunnen, kuidas sügis juba kriibib. Laual on magusad õunad ja hommikul on jahe. Päevad, nädalad, kuud lähevad ruttu....
Uskumatu kuid meie pesamuna on juba kuuene... 6kuune


Aga ta on lahe, väike must karvane staar! Andekas sell, kuidas ta on Kendrat ja Funi treeninud ning inimestest ma üldse ei räägi.
Näiteks avab Kendra talle uksi, ta ise ei ulata ju, siis lippab pisike naaskel tuppa, aga Kendra ootab ukse taga kohusetundlikult.
Fun, meie pere eakaim koer, on Firal treenitud käsu peale mängima. Alguses Fun urises Fira peale, kui see esimest uinakute ajal segas ja võite ette kujutada kui palju on uinakuid ühel kümnesel daamil, kuid nüüd mängib Fun kenasti, kui noorem käsib.

Muidugi treenin mina ka Lillehaldjat nagu tema treenib teisi. Ka meie 2. ametlik agility trenn on selja taga. See kord tegi Fira ikka lollusi ka ja väsis tegelikult tunnise harjutamise järel päris korralikult ära. Ilmselt tüütas teda ära ringi käsu kordamine mitmeid kordi, kuna me olime seda juba varem õppinud.
Kodused trennid lähevad super kenasti, vähemalt ma ise olen rahul ja naudin neid väga.
Slaalomi pulgad on läinud kõvasti koomale ja juba võib näha, kuidas koera keha pulkade vahel vingerdab. Poomi ei ole ma hetkel kõrgemale tõstnud, kuna pole ühtegi head lahendust, mis plangu alla toppida. Hetkel on see kaheastmelisel trepil + värvipott :D.

Lisaks pean ikka nalja ka tegema, et ära põhjendada oma postituse pealkiri. Kas Eestis on, siis ohutu? Paljud vist küsiksid, mis on ohutu? Meie looduskatastroofid ei ole eriti märkimisväärsed võrreldes teistega? Aga kuritegevus? Aga nälg? Kas on, siis ohutu või mitte?
Ega ma väga täpselt ise ka ei tea ja enamasti ma ei vaeva ennast selliste küsimustega aga no mul on isiklik turvameeskond ka :D


No comments: