12.07. agility võistlus Lohkvas

Kohtunik Inga Järv
(Pilt Jelena Saga)

Esimene rada.. esimene pulk..  aga ilus rada. Muret tekitas küll mu enda kukkumine, kuna jalas olid salomoni speedcrossid, siis tuli sellest kukkumisest endale väike ebakindlus, need jalanõud on siiani pidanud väga hästi ja väga paljud koerajuhid kasutavad just samu jalanõusid. Kunstmuru oli ilmselt selle koha pealt lihtsalt väga libe ja tegelikult poleks selle kiiruse pealt mind võibolla ühedki jalanõud püsti hoidnud, nimelt jooksin Firaga poomi kõrval võidu ja siis äkiline pööre tagasi.. ja pots olin maas, õnneks sain ruttu püsti ja sain Fira tagant juhtimisega ka rahuldavalt hakkama.
Kokkuvõttes oli selle raja kiirus 4,87m/s, mis oli kiirem ka maksi koertest.. rahul :)
Videot kahjuks ei ole.. Selle rajaga saime I koha
(Pilt Jelena Saga)

Teine agility rada.. väga rahul.. Fira on fantastiline.. ehk ilus DSQ
Video järgi oleks aeg tulnud 35 sekundi kanti, mis oleks olnud päeva kiireim aeg.. mul on nii kahju, et see kunstmuru oli nii libe, et Fira lihtsalt libises.. minu vaatenurgast küll ta ei puutunud A takistust, aga mina ei vaadanud seda ka kõrvalt.. kuid kohtunik ilmselt nägi teiselt poolt paremini ja me saime äärmiselt kurva DSQ.. aga rada on nauditav..
 

 Hüpperada.. Oh see oli selline, et ise olen täitsa süüdi... saan tunneli juures tõrke ning selle asemel, et edasi minna, otsustan ma vaadata kohtunikku, kas annab tõrke või mitte.. siis näen, et annab, oh kui nõme ja kõik laguneb..
 

No comments: