Agility trenn Kendraga 26.01.11

Ei olnud hea.. ei olnud üldsegi hea.
Kui eelmine trenn tuli enamus ikka välja ja oli loootust, siis peale tänast trenni on tunne, et mina võin üksi mööda platsi joosta ja Kendra jookseb omaette. Hea, et laupäevaks eksamile kirja ei pannud.

Mis oli, siis tänase trennis halvasti?
1. Tunnel...
Tegin ühte ja sama harjutus kolm ei viis korda, kuid ei suutnud oma kehaga ja häälega kendrale näidata, et tuleb võtta tõke mitte tunnel. Lõpuks oli juba tunne, et tee mida tahad tema teeb tunnelit.
Jah, lõpuks suutsin kõva häälega sundida Kendrat umbes meeter enne tunnelit suunda muutma, kuid sellega ei olnud ma rahul :). Ta pidi seda ju kolm meetrit varem tegema ja jälgima, mida ma talle näitan. Ilmselt pean seda kuidagi teisiti tegema.

2. Tõked
Peaaegu igas harjutuses kukkus vähemalt üks tõke, küll pöörasin mina vara küll ei vaadanud Kendra, kuhu ta hüppab. Arengut on.

3. Sülepööre
Pean seda harjutama tehes pööret vasakule teeb Kendra lisa ringi :S

Mis oli tänases trennis hästi?
1. Start
Peaaegu tuleb välja, igaljuhul parem kui eelmine trenn. Jah, asi pole veel 100% kindel, kuid vähemalt koer püsib mingi aja stardi joonel.

Ilmselt olen liiga pessimistlik, kuid tänases trennis, midagi muud head ma ei näe. Pean seda ka harjutama :D
Samas olen koeraga tõsiselt agilityt harjutanud alles suvest nii, et trenni tehtud napp pool aastat.
Kokkuvõtvalt on asi paranenud väga palju, enamus tõkeid on püsti ja kiirus on väga kena.

No comments: