AASTA BOKSER 2010

Laupäeva peale lõuna..
"Oota, mul läheb veel veidi aega, oota! Kohe võtan oma kingad ja koti!" hõikan Kristole, et ta mind ikka ootaks:)

Sätin ennast valmis, et sõita Tallinna, kus toimub pidulik Aasta Bokser 2010 autasustamine.
Kohaks on valitud seekord "Löwenruh" restoran. Ma ei ole seal varem käinud ning koha üles leidmine võtab veidi aega, kuid lõpuks me selle siiski leidsime. Üllatavalt palju rahvast on kohal, kõik äärmiselt ilusti ja pidulikult riides.
Istume lauda ja läheb veel veidi aega, kuna ootame mõned hilinejad ka ära. Seejärel algab aasta bokseri autasutamine, ma olen väga põnevil, kuna esitasin see aasta mitu nominenti. Tulemused aga ületasid mu ootused:
Golden Amulette Fun-Fun - Aasta emane veteran II
NapMary's Briannah Ability - Aasta emane juunior II
- Aasta emane kutsikas I
- Aasta kutsikas
Kennel Ability - Aasta kennel II
Ma olen väga rahul!
Peale autasustamist toovad ettekandjad lauale söögi. Kõht ongi juba väga tühi! Söök on väga maitsev ja öelda on vaid kiidusõnu.
Traditsiooniliselt toimub peale söömist numbrite loosimine ja peagi saavad kõik loosipaki. Peaauhinnaks.. üllatus üllatus - on bokseri kutsikas:) (Kahjuks küll mängukoerake :D)
Üleelmine aasta õnnestus minul peaauhind saada, seekord õnneks või kahjuks tuli mul leppida pastakate komplektiga.
Järgmisena on plaanis viktoriin, kahjuks ei saa ma selles osaleda, kuna tean osasid küsimusi ja vastuseid, sest mõned päevad enne pidu saime Tartu bokseri tüdrukutega kokku, et organiseerida mängud. Tähtsaim küsimus, mille vastuse peaksid kõik bokseriühingu liikmed meelde jätma, on: "Kuna on bokseriühingu 20. sünnipäev?". Õige vastus on 2013.
Hiljem toimuvad veel mõned lõbusad mängud.

Pidu oli igati meeldejääv ja suured tänud korraldajatele! Jääme ootama järgmise aasta pidu!




No comments: