Keskendume nüüd

02. veebruari agility trenni lühike kokkuvõte.
Kendra oli tubli ja mina olin täna nõrgem pool. Unustasin korra raja ja ei jõudnud paaris kohas piisavalt kiiresti liigutatud.
Mis oli hästi?
1. Tunnel
Jeii.. Kendra suutis hüpata tõke ja teha ilusti ringi ümber selle, hoolimata et tunneli suu vaatas talle otsa umbes paari meetri kaugusel. Olen väga rahul.

2. Sülepööre enne tõket
Sülepööre tuli ka täna kenasti välja enne tõket

3. Ma ei teagi, kuidas seda harjutust nimetatakse, aga üritan kirjeldada.
Tõke, mida harjutuses ei tohi hüpata jääb koerajuhi ja koera vahele nii, et üks on ühel ja teine teisel pool tõket. Joonis ka asja selgitamiseks:


Arvasin, et Kendra kindlasti hüppab selle tõkke aga otsustasin treeneri soovituse järel proovida seda lahendust ning olen kokkuvõtes väga rahul.





Mida tuleks prandada?
1. Sülepööre enne slaalomit
Seda tuleb lihtsalt harjutada, hetkel ei saanud Kendra üldse aru, mida ma tahan

2. Koerajuht
Peaksin suutma rohkem keskenduda ja kas juhtima koera teatud kohtades kaugemalt või sirutama oma jalgu. Tänases trennis oli nt tõke ja tunneli vahe väga pikk ja muidugi oli vaja võtta just vale tunneli ots ja ma ei jõudnud ning andsin poole maa peal alla :D Tegelikult oleksin saanud ilmselt keha keelega ta suunatud õigesse tunnelisse aga tahtsin ikka seda lähemalt teha.. endiselt ei jõua mulle aegajalt kohale, kui kiired jalad ja kõrge motivatsioon on Kennul.

3. Start oli ka täna jälle kehvem, taas pean minema tagasi ja kiitma koera püsimise eest.

Tänase trenni kokkuvõttes olen rahul, koer oli tubli ja üritas. Arvan, et minu juhtimine on kõvasti paremaks läinud, seda ütles ka treener treeningu lõpus:). Hea töö Stefi! Kindlasti on veel palju lihvida aga enam pole mägede taga esimene võistlus .. loodetavasti :D

No comments: