Aasta uus

Eelmine aasta ei olnud minu jaoks kergete killast, juhtus palju. Suurim kordaminek oli magistrikraadi omandamine, mille jaoks sai välja pandud kogu jõud esimesel pool aastal. Teine poolaasta läks aga lõbusas kutsika kasvatamise rütmis. Lisaks sai tehtud muidugi palju tööd ja analüüsitud infosüsteeme ning ehitatud meie uut pesa aga sellest ei tahtnud ma ju ometigi rääkida:)
2011 aastal läks pensionile minu dobermann oma selja tõttu, kuid tal on nüüd uus töö - kutsika kasvatamine, mida ta võtab tõsiselt.Minu vanim koer, bokser Fun, ruulis eelmine aasta näitustel, tuues koju kaks uut tiitlit - Baltic boxer veteran võitja 2011 ja Veteran Jahressieger 2011!
Pisike shelti alustas samuti eelmine aasta oma näituse karjääri võites kõik korrad kutsika klassid ning tuues koju kaks juunior serti kolmest juunior klassi näitusest.
Lisaks võib olla rahul Fira agility treeningutega. Jooksukontaktide osas on veel jäänud õige pisut puudu täiskõrgusel poomist ning slaalomi koridor on samuti kokku nihkunud.

Meie kennelile oli eelmine aasta suurepärane, paljude paljude kordaminekutega. E-pesakonna kutsikad tõid koju mitmeid uusi tiitleid, mille üle olen väga uhke!
Meenutus Riia näitusest

Lisaks e-pesakonna tiitlitele omistas ka Briannah uusi tiitleid - Leedu juunior tšempion, Läti juunior tšempion ja Balti juunior tšempion!
Pilt Liepaja külastusest kevadel, kui Bri võitis LV JCAC

Uue aasta eesmärgid on suured nii nagu need olema peavad, ma loodan, et tuleb veel edukam ja parem aasta kui oli eelmine!
Head uut aastat kõigile blogi lugejatele!


No comments: