Mitteametlik võistlus ja oodatud tulemus

22.01 toimus Tartus mitteametlik võistlus, kus rajal olid vaid  tunnelid ja tõkked, kohtunik oli Triinu Siibak. Firaga osalesime A0/1 klassis ning nii nagu arvasin ka kaks DSQ koju tuli.
Esimese rajaga ei olnud ma üldse rahul,  jalutasin mööda platsi ja kontrollisin koera, ei mingit jooksmist. Lisaks muidugi kas näitasin valesid takistusi või ei näidanud üldse midagi. Tundsin ennast enne rajale minekut juba veidi närvis ja olingi üldse liimist lahti ning tulemus oli oodatud.  Olin tegelikult väga vihane enda peale pärast seda rada, et niimoodi ise kinni jooksin, sest koerake oli rõõmus ja jooksis, küll suvalistes suundades aga no mida tal muud teha oligi kui ma uimasin rahulikult. Ehk arenguruumi on :)

Teine rada oli juba suur samm edasi ehk siin sai näha ka kiiremaid liigutusi, eksimus tuli ainult ühe tunneli otsa juures, kus Fira valis vale otsa pärast minu soperdamist ikka :D


Kokkuvõtteks ütleksin, et olin päevaga rahul, sest koerake oli tubli, jooksis ning tundis asjast rõõmu ja ka mina suutsin ennast kokku võtta peale esimest rada ja teha teise raja täitsa vaadatavaks.


No comments: