Väga eriline preili

Täna täpselt üks aasta tagasi juhtus midagi väga head, midagi mis muutis mõne inimese elu ja teisele ei läinud üldse korda. Sündis pisike pesakond karvaseid elukaid. Olen üsna veendunud, et mul on õigus, kui väidan, et vähemalt kolme pere elu Eestimaal muutus tänu sellele.
Minu koju jõudis paar kuud peale seda päeva must kutsikas sellest pesast ning sellega algas kõik see...
Fira on esimese eluaastaga saavutanud palju - temast sai Eesti juunior tšempion ning ka esimesed edusammud on agility väljakul tehtud. Kuid uskuge tähtsam sellest veel on meie sõprus, see pisike tasakaalukas ja samas äkiline ning särtsu täis pisike putukas on aidanud mind sellel aastal palju. Ma vaatan päris mitmeid asju nüüd hoopis teise pilguga ning olen tänu temale õppinud ikka ja jälle uusi asju.
Ma usun, et suured ja väga suured saavutused on meil ees ning soovin Firale sünnipäevaks palju õnne, tervist ja jõudu olla edasi pisike karvane staar!

1 comment:

Jette said...

Palju palju õnne!