Vana aasta on läinud ja uus juba kohal

2012 aasta jääb mulle väga kauaks ajaks meelde omade heade ja veadega.
Fira võitis väga mitme maa tšempioni tiitlid ja ühe võitja tiitli
ning näituse aasta lõpetuseks tuli ka veel esimene CACIB. Kindlasti edukas näituse aasta, millega olen väga rahul, sest kõik püüdma mindud tiitlid tulid meile.
Firaga alustasime 2012. aastal võistlemist agility's, kus meil läks mõni kord väga hästi ja siis teine kord võib-olla mitte nii hästi. Rahul olen kindlasti tunnelite karikasarja II kohaga, kui ka päris mitme jooksuga A1, kuid ma loodan, et see on alles algus ning harjutamine teeb meist ühel päeval hea tiimi mitte head harjutajad :D

2012. aasta algus oli mulle kindlasti väga raske, sest lahkus väga eriline koer.. Kendra

Aga nii nagu käib surm käsikäes sünniga tõi see aasta meie kennelisse juurde väga palju terveid ja tugevaid kutsikaid. Briannal sündis 9 tugevat kutsikat, Lottel 6 ja Endoral 5 kutsikat.
(Pilt Kadri Audova)
Meie kenneli koerad tegid ka see aasta näitustel tublisid tulemusi nii Baltikumis, Soomes kui Venemaal.  Ja kindlasti ei saa ma manimata jätta, et Berta tegi esimesed stardid agility võistlustel. 
Funi jaoks oli see üsna rahulik pensioniaasta :)
2012. aasta jääb lisaks eelnevalt nimetatud suurtele sündmustele meelde, kuna viimasest pesakonnast jäi üks kutsikas koju kasvama ja ilmselt tuleb järgmine aasta kutsika kasvatamise märgi all
Ma soovin kõigile oma sõpradele, tuttavatele, meie kenneli kasvandikele, trennikaaslastele ja teistele blogi lugejatele paremat aastat kui oli eelmine ja et ees ootaksid suured kordaminekud!









No comments: