1. september ja Saksamaa


Täna 1.septebril, Tarkusepäeval, korraldas koerteklubi Säde mitteametliku võistluse, mis oli esimene karikasarja etapp.
Firaga osalesime A0/1 klassis, kus esimesel raja oli poom ja tunnelid. Selle rajaga jäin väga rahule, korrektne poom, ühe tunneli juures küll jäin hiljaks ja Fira jõudis mulle juba klähvides märku anda, et kuhu edasi, kuid kokkuvõtes olen rahul. Aega täpselt ei tea, kuid see oli päris hea arvestades, et kulutasin ka aega poomi järel premeerimisele.
Teisel raja olid ka tõked ja slaalom lisaks eelnevalt nimetatule ehk hea treening.  Poomi sooritus ei tulnud aga see kord välja ning ma tegin selle uuesti ja teenisin DSQ. Slaalomisse sisenedes oli ka tõrkeid.
Kahe raja kokkuvõttes saime siiski esimese etapi võidu:)
Ja siis paari sõnaga pealkirjas lubatud Saksamaast ka :)
Nimelt veetsin nüüdseks juba paar nädal tagasi aega Saksamaal, esialgu olid plaanid küll külastada hoopis lähemat sihtpunkti, kuid saatuse sõrm tegi paar nipsu ja minu suurepärase elukaaslase toetusel otsustasin minna Saksamaale. Kui keegi veel imestab, et mida ma seletan, siin mingist oma reisist, siis tegelikult on selle teemaga seotud koerad väga väga:) Aga sellest lähemalt paari nädala pärast!
Jalutuskäik Saksamaal mägedes


 Saksamaa maisipõld
Õhtusöök Saksamaal, kreveti ja tuunikala salat
Berliini loomaaed
Hommikusöök Poolas

No comments: