A1 Tallinnas

15.09.2012 osalesime Firaga TAKO poolt korraldatud agility võistlusel, kus kohtunikuks Nils Lindqvist. Need, kes on minu blogis tihedad külalised teavad, et Fira läks teistkordsele mõõtmisele ja peab ütlema, et mõõdeti täitsa kena number välja 35,9 cm, seega on mul midi koer ja ega ma enam väga ei kurvastagi, sest ega meil probleeme pole nende tõketega.  Ja nii nagu ka üks meie naaberriigi kodanik ütles on nagu nii A3 rajad aetud juba nii keeruliseks, et  seal pole vahet kas koer hüppab mini või midit on see igal juhul väga suur koormus koerale. Jah, on küll kohtunike, kelle rajad on hästi läbi mõeldud ja arvestatud ka koera tervist, kuid minule tundub, et neid on ikka vähe.
Lühidalt siis ka meie jooksudest, esimene rada DSQ, slaalomisse sisenemine osutus keerukaks meie jaoks, just meie mitte Fira, kuna mina ei suutnud koera ikka mittesegada ja pusserdasime toredasti.
Teisel rajal -10 ehk suur segadus A ümber:) Aga 3. koht 9-st midi koerast.
Kontaktid küll polnud just suurem asi aga ikkagi olen nende jooksudega rahul, kiirust oli ja koer oli keskendunud.

No comments: